Fullspäckad helg

Söndag 02 Augusti, 2015 - 20:03
Vilken helg vi haft. En helg med massa äventyr. 
I fredags hade vi en liten tjejkväll jag och Diana och Plume. Drack och åt gott innan vi begav oss till biografen för att se magic Mike xxl. Handlingen va kass men allt de andra va wawawaboom haha.

Lördagen åkte jag sambon och liaz med min pappa och styvmamma och syskonen över till Helsingör. Gick runt och kolla lite och liaz fick åka båt för första gången. :-) avslutade kvällen med grillning hemma hos oss :-)

Idag blev de en tur till Staffanstorp med Diana och Theo. De va tivoli där och min moster och kusiner jobbar där :) Theo åkte en jäkla massa karuseller. Han e inte rädd för något haha liaz testade på tekopparna, ingen höjdare för honom riktigt hehe. Han fick en massa nallebjörnar och åt gott :-) sen promenerade vi hem till Plume och Sebbe som bjöd på kaffe innan vi åkte hem. Nu ligger man helt slö i soffan e helt död nu haha.

Innan biobesöket :-) 

På båten på väg till Helsingör


Tivolit







Nallarna vi fick med oss hem haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: