Ännu en fullspäckad helg

Tisdag 11 Augusti, 2015 - 20:18
Fast denna gången med start redan på torsdagen. Då hade vi ännu en tjejkväll fast denna gången va vi först hemma hos Fia och tog någon fördrink sen begav vi oss till Pinchos och åt. Skulle egentligen ut och dansa men de blev aldrig så. Istället satt vi och åt och drack gott. Super mysig kväll och kan verkligen rekomendera stället.
 
Fredagen sen va de stor städning och veckohandling som stod på schemat. Hade plume till min hjälp. Hon sov över hela helgen haha. Vi förberedde allt inför kräftskivan.
 
Lördagen sen så va de bygga upp partytältet och dekorera de innan alla gärsterna kom. De va ju som sagt kräftskiva hemma hos oss. Och vi va nästan 20 per här hemma haha. Tur hade vi med vädret men de va ändå tur vi inhandla partytältet. Blev rätt mysigt att sitta där inne speciellt på kvällen :)
 
Söndagen sen städa vi undan allt och hade bara en mysdag. Gjorde helt enkelt ingenting mer än bara mös tillsammans . Så de va rätt mysigt. 
 
Ny vecka nu och nu har vi inga mera planer. Kan va rätt skönt ibland och bara ta allt som de kommer. Liaz inskolning på dagis börjar på måndag. Nervös mamma men jag vet de kommer gå bra. han har lätt för nytt folk och älskar andra barn. Och än har han aldrig haft problem att lämna mig när jag behöver gå någonstans. Han vinkar bara hejdå haha. Men vi får se nu e detta något helt nytt så vi får se hur han tar de. Ska på fika där på fredag och då även få information om de mesta =)
 
Nä nu ska jag ta kväll lillen sover och pappan i huset jobbar
 
Kvällen tillsammans med tjejerna <3
 
 
Kräftskiva
 
 
Min lilla lurtgris på kräftskivan. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: