4 April

Lördag 04 April, 2015 - 09:12
Helt fantastisk att vakna upp till sol :-D dock så känner jag mig ganska seg idag.... Trött och seg haha men de stoppar inte mig. Ska ut sen när gossen vaknar. 
Igår åkte vi till Lund. Först hem till mamma så liaz fick träffa sin mormor lite sen tog vi oss en tripp till Nova Lund. Pop hade äggjakt haha så leta upp ett ägg och fick halva priset på en valfri vara. Kul ju haha sambon tyckte dock jag va pinsam hahahaha men va fan som om de bara va jag som gjorde de :-P så liaz fick en ny vindfleece :-)

Efter Nova åkte vi vidare till liaz morfar där de bjöds på grillat. Hade de riktigt trevligt och åt massa god mat. Va inte hemma förrän 22 så blev en lång kväll för liaz som ändå valde att inte ta sovmorgon idag. Gick upp som vanligt kl 6 :-O 

Vi får väl se va denna dagen bjuder på nu när han vaknar från sin lilla tupplur :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: