Shopping

Söndag 21 September, 2014 - 21:00
I fredags när hjärtat kom hem från jobb stack vi ut  på väla lite. Hade fått massa kuponger och medlemsbonus så va tvungen att handla haha. Och självklart går de till vår lilla prins, roligt att handla till han. Förr älska man shoppa till sig själv, helt plötsligt vill jag hellre shoppa till Liaz , så märker att jag inte har så mycket nya kläder i garderoben. Får väl ta en dag till mig. 
Han har ju vuxit ur sina pyjamaser här hemma och finns där något tråkigare än att handla pyjamas? Tycker de e så tråkigt och väljer hellre "vanliga" kläder haha. Men kände de va dax nu för nytt. Så lyckades få tag på 4 pyjamaser så nu har han de avbockat blev även 2 par byxor 2 st bodysar en mössa och 3 par strumpor. Allt detta fick jag för runt 500 kr. De e inte dåligt, tjänade några hundralappar ;-) Sånt är alltid lika kul.

Blev ännu en handling i lördags igen. Då köpte vi liaz 6 månaders present. Han blir ju hela 6 månader på tisdag :-D köpte även Olivers present. Så nu har vi de avklarat. 

Idag blev de ännu en shopping dag. Köpte kasis present. Så nu har vi även de avklarat. Herregud vilken shoppinghelg. Kortet får nog vila imorgon haha

Här e det jag köpte, inte världens bästa bild men men :-P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: