7 September

Söndag 07 September, 2014 - 22:06
Då va helgen snart slut! Dagarna bara rusar iväg. 
Haft en helt fantastisk helg. Strålande sol hade vi igår och vi spenderade dagen i Kävlinge. Träffade först Patricia och hennes lilla familj hemma hos henne. Satt och fika ute på deras gård och Albin och liaz gungade :) 
Kul att träffas igen, va ett bra tag sen sist :)
Efter vår lilla träff åkte vi vidare till mormor (som bor knappt 5 min ifrån) där va de kräftskiva som stod på schemat. Hade en helt fantastisk kväll där. Liaz blev så trött så han somnade för natten redan kl 17:30 i sin vagn. Vi trodde ju självklart att han skulle vakna, i alla fall när vi la han i bilen. Där håller man ju på och drar och sliter i bältet till bilbarnstolen. Men han reagera knappt och sov hela vägen. Så vi hade ett piggt barn 00:30 haha. Han bestämde sig för att vakna då men somna sen igen vid 02:30. 
Idag har vi haft en lugn hemmadag, förmiddagen spenderades hos Therese. Hon kom hem från Turkiet igår. Så b där och hälsa på och flabba lite. 
Annars har min tid idag spenderats för en gång skull rätt mycket framför datorn. Sims 4 har ju släppts haha och Tobbe va snäll och köpte de till mig. Inte för man har så mycket tid för de men kul är de :-D

Nä nu ligger jag i sängen redo för att sova. Hoppas på lite sovmorgon imorgon ;-) 

Mitt hjärta,mitt allt 





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Låter som en helt fantastisk helg :)

2014-09-08 @ 10:54:19 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: