Trött tröttare tröttas

Torsdag 30 Oktober, 2014 - 21:03
Ush hur ska jag klara hålla mig vaken och se vem som åker ut i bb. Känner redan nu att ögonen slocknar på mig. 
Får
Sätta tandpetare som håller uppe ögonlocken :-P

Haft mamma och mormor och mina brödrar och syster här på besök! Haft en fantastisk dag och de va kul att se Liaz bli så glad när hans mormor kom. Dom träffas inte alls ofta så är lite rädd för att han ska blir blyg för hans mormor men hela ansiktet sken upp. Och han morbröder (mina brödrar) är så glada för honom och han för dom. De värmde i hjärtat när dom alla 3 satt på golvet så fint och lekte med leksakerna. 

Satt här hemma och fika och gick en lång promenad så helt fantastisk dag.
Full rulle e de här hemma oxå. Liaz ska tvunget resa sig upp nu hela tiden :-/ skönt när vi får in den nya tv bänken imorgon så han inte når upp och kan klättra men han lär väl säkert lösa de :-)

Tapper och Tobbe har varit iväg idag och fixat min bil. Så nu äntligen e den klar. E så oerhört tacksam för all hjälp jag får med den. Utan han vet jag inte va jag gjort :-P så nu e de bara att tuta och köra airbagen ska bara in nu innan besiktningen :-)

Nä nu ska jag va social med min halva och se lite bb innan sängen kallar 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: