24 Oktober

Fredag 24 Oktober, 2014 - 21:09
Nu är man trött!
Haft fullt upp hela dagen fast bara massa skojigheter. Började morgonen med stor städning (okej de e inte roligt) passade på med några maskiner tvätt. När jag  väl va klar med de hann man ta en liten paus medan liaz sov en liten trudelutt. 
Efter han vakna körde vi ner till stan så sambon här hemma fick klippa sig sen vidare till väla. Mötte upp Diana tapper och Theo på Ikea. Käkade middag där innan vi begav oss in på väla för att hitta overall till Liaz. Jag har varit tveksam hela tiden till overall, hur jag skulle göra och när vi väl kom till ullared för att handla de så va hans storlek helt slut, så Tobbes mormor köpte en två delad fast den ska han få i julklapp. Tänkte liaz skulle klara sig på åkpåsen och jacka men e vi ute på lekplats blir de väldigt kallt så efter många om och men bestämde jag mig för att köpa en overall. Så nu har han en overall äntligen så nu kan han hålla sig varm :-)
Vi installerade oxå hans bilbarnstol idag. Så nu har vi äntligen tagit bort babyskyddet. Han sitter mycket säkrare i bilbarnstol nr 2 plus han har större plats :-) 

Nä nu ska jag gosa ner mig i soffan. Ha en trevlig kväll <3


Liaz fick en liten nasse på Ikea <3 tror nog att de va hans mamma som gilla den mer än han haha 

Nya overallen :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: