18 Oktober

Lördag 18 Oktober, 2014 - 06:35
Godmorgon!

Idag e jag själv uppe denna morgonkvist. E van vid att Liaz går upp innan 6 men han sover fortfarande :-/ inte ofta de händer haha. Men han va uppe länge igår vilket inge händer ofta. Hade tapper pch Diana och Theo här på besök så de e ju klart att han ville va med :-) hade i alla fall jätte trevlig kväll och Liaz fick lite leksaker av Theo så de tackar vi så mycket för <3

Idag ska jag gå igenom lite här hemma eftersom vi ska till Ullared imorgon. Taggad till Max haha. Faktiskt första gången vi åker en söndag så ska bli spännande att se hur mkt folk där är! Vi brukar alltid annars åka mitt i veckan :)
Så de ska bli kul, försöka inhandla så mkt som möjligt av julklapparna där. 

Liaz försökte välta leksakslådan igår. Gick inte så bra kan jag ju säga :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: