En sak avklarad

Tisdag 06 Maj, 2014 - 12:53
Såja då va bilden tagen på Liaz i dopklänning, inte världens lättaste vill jag lova ;-) men otroligt söt. Så nu har jag framkallat bilder. Där den bilden e en av dem fast då förstoring som Tobbes mamma ville ha sen får mina föräldrar oxå. Sen till oss gjorde jag en canvas tavla av den bilden med dopklänningen så ska bli kul att få hem och se resultatet. 
Tobbe har precis gått och jag står nu med ena handen och gungar Liaz så han somnar och andra handen bloggar jag med haha. Man måste gunga han ett jäkla bra tag för han ska hamna i djupsömn hehe så perfekt sysselsättning med bloggandet. Ska sen packa väskan för vi ska till BVC vid 16 tiden för den här månadskontrollen med läkare. 

Nä nu ska jag gunga vidare. ;-)

Så här blev resultatet med parasollet vi köpte :)






Kommentarer
Postat av: Ettbarn

Tur att vi kvinnor är så bra och kan göra två saker samtidigt. :D

Blev ju jätte bra med parasollet! :)

Svar: Eller hur ;-)

Ja de blev super :-)
Zobeideh Farazdaghi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: