7 veckor

Söndag 11 Maj, 2014 - 04:52
Tänk va tiden går. 7 veckor redan. Han e snart hela 2 månader gammal och de känns som de va igår jag låg i förlossningssalen och kämpa. Det märks för var dag att han blir äldre. Han e väldigt snabb med allt. Nacken tippar lite men han e jäkligt duktig med att hålla upp huvudet och röra sig sida till sida. Han ska va med mycket mer och gillar att se tecknat. Antagligen för dem starka färgerna. Han rullade redan efter en månad.
Försöker prata med en och han skrattar. Gud va man älskar denna lilla charmtroll. Och tänk all den utveckling som skall komma. Ser fram emot precis allt.
Han är tyvärr fortfarande inne i sin skrikperiod. Dem säger att den varar 3 mån så kan hoppas de har ett slut då eller att de slutar snart. Igår skrek han princip hela dagen. Han ville inte riktigt sova och så blev han övertrött för de. Han vakna ju halv 8 på morgonen sen fick han en liten powernap på kanske 1 timme knappt de vid 14 tiden eller något  sånt va kl. Sen somna han inte förrän ha 21:30 och då somnade han äntligen i min famn även jag somna haha så missa halva Eurovision. 
Så hoppas denna period han har snart e slut. Undra hur de blir i kyrkan haha. 

Borde väl egentligen lägga ifrån mig telefonen och sova nu medan han gör de. Nä så nu säger jag godnatt/godmorgon? :-P

Bild från igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: