4 Maj

Söndag 04 Maj, 2014 - 08:44
Oj va ett tag sen man blogga. Men de blir väl så när man har fullt upp med en liten som tar all ens tid :-)
Liaz är ju fortfarande i sin fantastiska skrikperiod så dagarna e väldigt jobbiga men man tar dag för dag. Fått en massa bra tips av folk. Som funkar för stunden och de e toppen när man inte orkar ta ut bilen. 
Igår va även lillen helt täppt i näsan så försökte hjälpa han men tyvärr hade han ändå lite svårt inatt när han skulle sova så han fick ligga mellan oss och på vår kudde så han kom upp längre. Han hade vårt för att bara ligga rak lång i sängen och då har jag ändå höjt hans ena sida. Men ny dag och nya tag idag och han låter lite bättre i näsan. Nu börjar dopet närma sig och jag har letat efter kläder som han ska ha på sig efter kyrkan. Men har svårt för att bestämma mig vilket. Lägger upp bild ;-)
Svärmor visa en låt igår som jag 
definitivt ska ha i kyrkan till han. Sitter och böla när jag hör den så hur tusan ska de då gå i kyrkan. Så himla fantastisk bra! 

Då får vi se va denna dagen bjuder på idag e duktigt trött. Ligger ensam i sängen med musik i lurarna just nu haha. Tobbe tog Liaz nu på morgonen så jag kan va lite själv. Längesen man bara låg och lyssna på musik så riktigt skönt att bara ligga här i sängen med musiken på Max i lurarna :-)

Här är kläderna jag hitta. Jag tror de blir kläderna på mitten bilden. Men vete tusan haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: