16 Maj

Fredag 16 Maj, 2014 - 08:47
God morgon mina vänner :)

Vilken underbar dag. Miniformen funkar utmärkt på Liaz. Nu ska man inte säga för mycket men än så länge :)
Igår hade vi en dag hos Therese. Grillade och åt gott i de fina vädret. 

Fredag idag vilket betyder städdag. Ska försöka passa på nu när lillen sover. Han lyckades somna i sin gunga och där kan han sova nån timme så har jag tur så hinner jag. Sen när pappan i huset kommer blir de Staffanstorp :-D

Nä nu får jag rappa på här innan han vaknar :-)

ASSÅ bara kolla in denna sötnos!! Tänk att de e min lilla gosse. Jag döööör ju så söt han är!! Mitt lilla charmtroll
Satte han med kuddar i vagnen och de gilla han stort haha han gillar att sitta upp så fort han sitter får han de största smilet





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Vad skönt att det funkar med miniform, hoppas det håller i sig :)

Svar: Tack än så länge har de gjort de :-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-05-18 @ 07:44:22 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: