12 Maj

Måndag 12 Maj, 2014 - 09:15
Godmorgon godmorgon :)

Idag är vi lite piggare och glada här hemma. Har precis lagt Liaz som busat hela morgonen. Och pappan i huset har gått så då passar jag på att ta fram boken som jag köpt för att pyssla ihop ett album till Liaz. Lite roligare än dem här tråkiga albumen. 
Kör nog en hemma dag idag efter massa spring i helgen. :) va iväg igår på väla. Och herregud va där va folk! Antagligen för vädret. De gick ju knappt att gå där. 

Nä nu ska jag passa på att pyssla lite innan han vaknar. Imorgon ska jag äntligen klippa mig så får se om jag hittar en frisyr som jag vill ha. 
Skönt att klippa av sig en del av håret. 
Så tacksam att min svärmor hjälper mig där med Liaz. Så kan man sitta i salongsstolen i lugn och ro. :)

Har fixat lite på Liaz hyllor nu. Så här ser de ut idag. Nöjd mamma ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: