Söndag

Söndag 16 Mars, 2014 - 20:26
Fick mig en glad överraskning imorse. Tobbe lurade mig att han skulle ut ch lämna en grej rätt som de va dyker han upp med Plume i trappen. Hör han bara säga här e någon i dörren som vill träffa dig. Blev så chockad så jag bara stod och stirra på henne innan jag koppla att hon stod i dörren haha den minen va nog oslagbar! Haha så vi fick rätt roligt åt de. Satt och flabba lite innan vi begav oss ut till väla och fixade lunch på graffiti. Jag förlorade ju vadet vi hade haha :-P sen blev de hem och käka och titta på film. Tagit de lugnt snackat och ätit gott så en kanon dag. Så idag har man varit lite gladare. Måste få ut Liaz innan torsdag för nu e hon ledig fram till torsdag sen går hon på och jobbar hårt :-( 
Nä så en toppen dag nu e jag helt slut. Ska snart få fotmassage och ryggmassage. Har ju världens bästa pojkvän! Hade ju egentligen velat att han målade mina tånaglar oxå men de vägrar han haha.

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag :) 





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Haha, sambon fick raka mina ben igår, vilket han fått göra ett par gånger nu så säger han såhär: "Åh, vad skönt det skall bli när du kan göra detta själv nästa vecka". Haha. Nu är vi alla trötta på graviditeten! Behöver också måla tånaglarna, kanske kan få sambon till att göra det ikväll ;)

Svar: Haha vilken tur du har! Jag får bara massagen rakningen och målningen får jag sköta själv haha men att få massage varje kväll de e inte illa. :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-17 @ 10:41:01 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: