Lördag

Lördag 22 Mars, 2014 - 15:40
Hemkommen från en kaffe fika hos svärmor och svärfar. Stack dit vid tolv tiden sen stack jag och svärmor vidare till öob som har invigning. Dem har tydligen öppnat ute på väla och de har man ju helt missat haha! Svin mycket folk där. Annars va de en jätte fin butik. Mycket fräschare än den andra. Efter öob blev de en till kaffe innan jag och hjärtat begav oss hem. Hjärtat sitter oxh glor HIF (tråkigt) och jag håller på med middagen. Blir hemmalagade köttbullar potatis och brunsås ch morötter till de smaskigt. Sen efter middagen tänkte jag vila lite. Känner att de behövs! Sen blir de bara en lugn kväll :-) får se om man kanske hittar en film att se. 

Nä nu får jag fortsätta med maten innan jag bränner den ;-)

Lazze sover gott på Rufus haha (Tobbe som döpt fårskinnet de fattar inte varför men den skulle tydligen ha ett namn :-P)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: