Livet

Fredag 28 Mars, 2014 - 18:51
Gud va jag älskar livet. Varje dag är en gåva. 
Önskar mig inget annat än de livet jag har idag.
Jag har en fantastisk sambo som jag älskar över allt annat. En sambo som alltid finns vid min sida oavsett vad. Han är inte bara personen jag älskar utan även min bästa vän. 
Tillsammans har vi äntligen bildat en familj. Vi får vara mamma och pappa till den finaste pojken i världen som vi älskar över allt annat. 
Vi har kämpat i 3 års tid för denna lycka och äntligen är den här. 

Jag är så lycklig så jag kan inte låta bli att fälla en tår när jag ser ner i famnen där sonen ligger. Jag ser fram emot allt va livet har att erbjuda. 

Detta är en ny start på vårt liv. <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: