Klag inlägg

Söndag 09 Mars, 2014 - 21:19
Det händer typ aldrig att man gnäller på sin graviditet. Allting är så underbart. Jovisst stämmer de. Men vissa dagar är jobbiga.
Som denna dagen. Jag kan sätta mig ner och bara gråta just nu för att jag orkar inte mer.
Kroppen är tung. Tänk min lilla kropp 1,57 cm har ökat med plus 21 kg. Så man känner sig ganska stor. Sen har man problem med magen jag har problem med benen som strålar och ibland krampar rätt kraftigt så benen viker sig. Svetten rinner, man kan inte sitta rakt upp vid middagsbordet. Jag får knappt plats bakom ratten. Ja jag kan fortsätta. Och inte nog med de så verkar han inge vilja dyka upp än. 
Ja så idag är det en sån dag och man får klaga av sig ibland. 
Jag hade som sagt bara kunnat sätta mig rakt upp och ner nu och börja gråta. 

Fundrar på att gå och lägga mig redan nu så man vaknat upp pigg och glad med nya krafter. Ska träffa bm imorgon så lär ju bli glad när jag hör vårt lilla mirakels hjärta slå. 

Hur jobbigt allt är så är det värt allt. Men som sagt man får klaga ibland. 
Nä nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv.

Har i alla fall en fantastisk pojkvän/sambo vid min sida som finns där oavsett vad. Han e helt fantastisk


Önskar er alla en trevlig söndag <3



Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Man får klaga ibland, för det är inte alltid jätte roligt att vara gravid. Längtar efter att vara smal och smidig igen nu :).

Svar: Nä nu mot slutet e de eiktigt tufft. Längtar efter att gå med mina vanliga jeans haha och ha tillbaka sin kropp och smidigheten. Snaaaaaaart!! :-D
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-10 @ 09:42:04 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: