...

Lördag 08 Mars, 2014 - 17:54
Överlycklig va man ju imorse för man mådde toppen. Skröt om de och planera upp hela dagen. Men va händer jo de vänder helt plötsligt och man mår skit. Blev illamående ryggen började värka, ja massa annat. Så de blev ingen tur i de fina vår vädret mer än affären snabbt. Som jag knappt orka va i. 
Precis käkat middag, mår lite bättre men e fortfarande rätt slö. Så ligger och tar de lugnt. 
Men men hoppas på fint väder imorgon istället och att man mår bättre så man kan va ute i de fina vädret :) 

Glömde berätta att till hösten ska dem renovera våra badrum. Äntligen. Dem skulle blrjat förra året men blev aldrig så. Men nu börjar de och vårt hus är det första. Så vi får snart ut mer info om de. Wiho vill ha nytt badrum så överlycklig e man. Dock hoppas jag att dem inte plockar bort badkaret och bytar de till dusch för så blir jag förbannad.

Nä nu ska jag vila vidare innan mellon börjar. Ska fixa dippen och grönsakerna oxå :)

Glömt visa bild på vagnen. Den e färdigbäddad nu och redo för lille. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: