Den stora D dagen e här!

Fredag 14 Mars, 2014 - 05:46
Då va vi inne på BF dagen idag. Vilket betyder från och med imorgon går jag på övertid! Trodde aldrig detta, men de e bara att ta de som de e. Igår kändes de som att de va något på G men icke så Nicke idag verkar de lugnt. Man springer och letar de minsta tecken. Vill ha ont nu!! Haha.. Inte ofta man vill de. 

Idag står de storstädning på schemat, kanske de händer något då? Haha. Oavsett vad så e de exakt två veckor kvar som jag kommer gå gravid därefter om han inte kommit blir de igångsättning. Så om Max två veckor träffar vi han. Man vill så gärna veta vem som gömmer sig där inne. 

Nä nu ska jag slappa vidare vid tvn och vila upp krafterna så man kan börja städa snart. Skönt att ha de gjort på morgonen så har man hela dagen fri sen :)

Bjuder på denna bilden från igår. Måste ju njuta av mitt extra bord. Snart är den platt igen :) 




Kommentarer
Postat av: Ettbarn

Jag ska hålla tummarna för Er att det sätter i gång. :D

Svar: Tack! :)
Zobeideh Farazdaghi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: