Barnmorskan

Torsdag 20 Mars, 2014 - 19:00
Fy va jag mått skit. Jäkla foglossning till Max. Så som jag mått idag har jag aldrig mått under hela graviditeten. :-( va hel okej innan idag. Mötte upp Magdalena och promenerade i de vackra vädret. Sen kom man hem och hade fått en enorm foglossning. Tack lixom. Hann vila lite innan barnmorskan. 

Allting såg bra ut och lillen mår super :) kollade va han skulle väga på ett ungefär. Hon misstänkte 3800-4000 sen vet man ju aldrig. :) 
Sf måttet har ökat med 1 cm alltså 37 cm 
Vikten e +24 kg.
Fick tid till igångsättning nu med. Nästa helg den 29 mars. Då ska jag göra ett ultraljud och en undersökning och e allting som de ska blir jag inlagd direkt för igångsättning så de blir att man får ta med alla saker ifall att :)
Men vi tror kroppen e redo eftersom slemproppen släppt en del. 

Efter barnmorskan blev de raka vägen hem i sängen. Somnade direkt. Vakna 17:00 när middagen va färdig. Det behövdes verkligen kan jag lugnt säga.

Nu blir de avslappning kanske ska lägga mig i ett bad. Har sån jäkla smärta :-(

Ha en trevlig torsdagskväll :-) <3

Lazze sitter och stirrar på Tobbe när han rakar sig. Intressant haha <3




Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Vi kan ta varann i hand du & jag. Har en precis lika jobbig dag med rejäla hugg & ont i fogarna. Nu får våra små killar komma va?

Svar: Ush för såna här dagar dem e hemska. Ja de tycker jag dem kan göra. Dem har varit där inne förlänge nu :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-20 @ 19:18:41
Postat av: Ettbarn

Skönt med en tid i alla fall.
Men hoppas att det sker tidigare. :)

Svar: Tack!
Zobeideh Farazdaghi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: