8 Mars

Lördag 08 Mars, 2014 - 11:53
Idag e de lillebrors födelsedag men de blir inget firande för honom.  Vill inte köra så långt just ifall de skulle starta och sen för jag har problem bakom ratten nu. Så får fira han senare :)

Idag går vi in i vecka 40. 6 dagar kvar till bf dagen. Spännande och se om man går över tiden. Jag som va helt säker på att han skulle komma tidigare. Jaja lika bra att tänka att man går över. 
 
Strålande sol idag och jag fick sova HELA natten i sängen. Kan inte minnas när jag gjorde de sist. Vaknade upp vid 7 tiden på strålande humör och sen då till solsken. Älskar vår väder. Får bli en promenad idag. Kanske bort till maxi så man kan handla gotte till ikväll. Tänkte ha grönsaksdipp till mello finalen idag :). Sen har jag fortfarande inte fixat i sovrummet. Kanske ska göra de med ;-)

Men nu först blir de att fila och måla naglarna så dem blir fina igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: