4 Mars

Tisdag 04 Mars, 2014 - 06:24
Jahap fortfarande inget haha! Lillen har gympa i magen. Han kan ju
Se till att komma ut istället för att ligga där inne och sparka och ha sig :-P

10 dagar kvar. De går neråt ;-)

Idag ska vi fixa inne i sovrummet. Flytta in hans spjälsäng här inne och flytta vår säng lite så vi får plats med spjälsängen. Sen får jag tvätta en maskin tvätt ifall att han väljer att komma ut snart så man inte kommer hemmen till tvätt. Lite mindre roligt. 
Sen får vi väl se va mer denna dag bjuder på. Promenad i alla fall hehe. Nu va de längesen jag låg här med förvärkar så de känns som de aldrig kommer komma igång. Och de här att man ska göra en massa e ju bara massa prat. De funkar inte för 5 öre haha.

Nä nu får jag gå upp och ge lazze lite mat. Han ligger här och stirrar och vill att jag ska gå upp haha. 

Trevlig tisdag till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: