18 Mars

Tisdag 18 Mars, 2014 - 10:29
Godmorgon godmorgon!

Hoppas ni alla sovit gott. Det har inte jag! Har varit vaken sen halv 2 dock lyckades jag somna en sväng i soffan sen vakna man efter en timme med en jäkla kramp i bäcknet. Detta bäcken tar priset. Börjar bli riktigt jobbigt! Men som sagt nästa vecka oxå sen förhoppningsvis e han här nästa helg om nu kroppen e redo för då e jag i 42+0. Nu e jag inställd på igångsättning. Det är lika bra. 
Han har det för bra där inne.

Va hos svärmor och svärfar en sväng igår sen när man kom hem så somnade både jag och hjärtat haha skönt! Vakna halv 5 och fick börja med middagen innan vi gick hem till Therese på kaffe. Sen på hemvägen blev de rask takt hem tänkte de kunde funka. De enda som hände va sammandragningar och svullna fötter och sen svetten bara rann. Fick massage som vanligt sen avslutade jag kvällen med ett riktigt varmt bad sen somna man gott i sängen. Tills man vakna då vid halv 2.

Idag blir de en hemma dag, struntar i allt och bara slappar. Precis käkat frukost blev pannkakor hihi riktigt gott :P 

Nä nu ska jag glo vidare på tv önskar er alla en trevlig tisdag <3





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Gott med pannkaksfrukost, det har jag och sambon bestämt att vi skall äta när det är dags att åka till förlossningen för undersökning och igångsättning :).

Svar: Ja verkligen riktigt gott :-D
Det låter som en bra ide med något gott innan sjukhuset, sen blir de bara sjukhusmat och den e inte på topp hehe :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-18 @ 15:16:18 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: