13 Mars

Torsdag 13 Mars, 2014 - 08:55
1 dag kvar till BF och han visar ingen tendens till att trilla ut tridigare. Jag som va helt inställd på att få tidigare. Dem säger ju att man brukar gå efter sin mamma. Och min mamma har ju alltid fått 1-2 veckor tidigare. Så det verkar ju inte ha smittat av sig på mig. Dock har jag en känsla av att där kanske händer något i helgen. Vi får se. Nu ska jag inte säga för mycket för de blir ju bara fel då haha.
Men får i alla fall ställa in mig på att bjuda ut Plume ;-) jag lär ju förlora vadet haha typiskt!!

Ser ut att bli en riktigt fin dag idag oxå och jag kommer inte göra ett skit!! Jag har suttit vaken sen 02:00. Somnade en timme vid 6 tiden så de e inte mycket sömn man fått. Så idag skiter jag i de fina vädret och att man ska pronerar m.m. Jag har ingen ork idag. Så idag ska jag se till att få in spjälsängen in i sovrummet som fortfarande inte blivit gjort. Och fixa och dona med de sista. 

Önskar er alla en fin torsdag <3 

Bjuder på detta fina inbjudningskort som Diana och Plume och Tobbe gjorde till babyshower <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: