10 Mars

Måndag 10 Mars, 2014 - 18:28
Då va besöket hos barnmorskan avklarat. Och allt gick bra. Lillen ligger långt nere som vanligt, redo för att komma ut. Han ska bara vilja de oxå ;-) sf måttet e uppe i 36 nu och nu ligger jag på plus 22 kg!!! Gaaaaah 
Fått en ny tid nästa vecka, hoppas inte man behöver komma dit utan att man ligger på bb. Annars blir de planering för igångsättning. Då gör dem tul och kollar hur redo kroppen är. Om den inte redo så blir det ingen igångsättning!!!!!! Fattar ni alltså..... Jag kan gå mer än 42+0 om kroppen ej e redo.... Jag trodde ju att man gick Max två veckor över tiden men nej nej. Skulle då inte kroppen Vara redo så görs undersökningar var och varannan dag. Säger bara en sak, kom och hjälp mig och dö haha. Förhoppningsvis kommer han ut själv. 

Har hållit igång som tusan idag så nu ligger man med kraftiga sammandragningar.  Efter bm imorse blev de iväg och vecko handla  och sen packa upp allt innan vi tog en promenad till svärmor och svärfar. Har varit helt fantastisk väder. Så efter promenaden va man helt slut. Har inte ens ätit middag än :-P får väl ordna med de snart.

Nä nu ska jag dega vidare :)


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Segt! Här sätts man igång på 42+0, kan bli 42+1 beroende på när man får träffa läkaren. MEN jag skall säga att jag måste sättas igång senast på 42+0 för dagen efter fyller sambons syster år och dagen efter det fyller sambon år. Vill ju att bebis skall ha en egen dag :)

Svar: Det e riktigt segt! Haha ja du får va hård där så bebis får en egen dag :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-11 @ 09:14:36 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: