+1

Lördag 15 Mars, 2014 - 10:41
Ja så ser de ut nu. Plus 1 och vi går in i vecka 41. Hur tar man de hela? Rätt hårt. Visst de e två veckor kvar nu som Max. Men de tar som tusan på en speciellt när man går över. Man vill bara lägga sig och gråta. Hela tiden får man något litet som tyder på att förlossningen närmar sig. Men så fort man lägger sig så försvinner de. Igår mådde jag rent ut sagt skit. Jag va nästan 99 procent säker på attde va något på G. Och va händer??? De försvinner mot kvällen. Sen när jag skulle lägga mig fick jag plötsligt illamående och magknip. Jippi tänkte jag. Men näää de försvann efter 1 timme. Och idag mår jag toppen och lillen håller igång för att kanske "tetas" med mig :-P 
Nä så nu ger jag upp i alla fall. E inställd för att jag får gå till BM på torsdag och jag e inställd på igångsättning veckan efter. För jag tror de blir då?!? Måste va i 42+0 då om jag inte räknat fel.

Nä nu ska jag fixa här hemma. Idag får de bli en hemma dag blåser rätt kraftigt här.





Kommentarer
Postat av: Ettbarn

Åh, du får ta till alla knep som finns nu så lillen tittar ut!!

Svar: Finns inga knep som funkar. Har testat allt
Zobeideh Farazdaghi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: