1 vecka.

Söndag 30 Mars, 2014 - 11:46
Tänk va tiden går. Idag blir han en vecka gammal. Tiden bara rusar helt plötsligt. 
Idag för exakt en vecka sen låg jag och kämpa till Max med starka värkar. 
Känns som en evighet. Just hela denna fantastiska upplevelse. Men jag kan inte säga att jag vill göra om de. Känns som jag är den enda som känner så, men just nu e jag nöjd med den förlossningen jag gick igenom och vill inte uppleva fler. Vi får se va tiden visar senare. Men just nu känner jag så. Stolt över mig själv som tog mig igenom de just eftersom jag haft denna enorma förlossningsrädsla. 

Magen börjar sjunka ihop och man kan äntligen börja använda sina kläder igen. Wihoo som jag längtat haha.

Igår hade vi besök av Plume och Sebbe här. Super trevligt. Dem bjöd på frulle och kaka sen kom dem med presenter till Liaz och så fick jag och Tobbe en jätte fin blombukett :-)

Idag blir de nog inte så mycket av dagen. Ska testa bada Liaz för första gången :) hans lille navelstump åkte ju av igår natt så nu e han redo för bad haha. 
Tänkte sticka ut till väla oxå i veckan och handla han och fot färg. Höll på med hans bok igår som man ska fylla i och där e ett litet blad där man ska göra hand och fotavtryck så man får passa på nu. Tiden bara springer ju iväg känner jag. 

Nä nu ska jag ta tag i hemmet medan lillen sover i sin vagn.

Detta är en av gåvorna Liaz fick igår. Haha 

Den fina blombuketten :) 





Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Tiden går sjukt fort.
Tyckte Liaz om att bada?
Walde hatade det & skrek så han blev röd som en kräfta.

Svar: Ush inte alls poppis. Dem första 2 min va lugna och jag satt och hällde lite vatten över han m.m sen rätt som de e börjar han gallskrika. Och han skriker från de han kommer upp från badet tills han fått kläder och sitter i min famn igen. Så de va inte alls roligt hehe
Zobeideh Farazdaghi

2014-03-30 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: