9 Juni

Måndag 09 Juni, 2014 - 09:26
God morgon fina vänner!

Då va de måndag igen och min andra halva e på jobb och jag och liaz kör mys tillsammans :) eller ja just nu sover han haha! 
Riktigt fint väder idag, dock har vi inget inplanerat idag så vi kör nog bara på en långpromenad sen när han vaknar. Sen imorgon kommer hans mormor och gammelmormor och hälsar på han. Massa mys <3 och på onsdag ska jag träffa Patricia och hennes lille påg som jag inte träffat på år och dagar. vi fick upp kontakten nu när vi båda vänta smått. Hennes lille gosse är exakt en vecka yngre än liaz så ingen stor skillnad ;-)
Så ska bli riktigt kul att träffa dem :-)

Annars har de inte hänt så mycket. I lördags körde vi till Lund och besökte min pappa och familjen. Hade en riktigt trevlig dag. Kanon väder va de oxå. Och i fredags hade vi Plume på besök. Så haft en riktigt kanon helg :-)

Nä nu ska jag se våra bästa år medan lillen sover <3

Igår blev denna lille kille 11 veckor gammal. Tänk att han snart är 3 månader! Tiden bara rusar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: