5 Juni

Torsdag 05 Juni, 2014 - 08:22
Tiden går verkligen för fort känner jag! Nu när jag skulle skriva rubriken ville jag få de till 5 maj haha!
5 juni är det och de e studenternas dag. De får en alltid att tänka tillbaka på ens egen studentdag. En helt magisk dag med massa stoj och härligheter. 

Liaz ligger och nannar gott. Låg och lekte i gymmet vid 7 sen slockna han bara med sin snutte och napp haha. Vad har hänt med vår bebis. Han har aldrig slocknat så innan haha men nu under två dagar så har han bara slocknat själv när han är trött och inget gnäll är där längre på kvällen innan han ska sova. Han bara slocknar. Lilla sötnosen haha.
Måste i alla fall snart väcka han för mat för vid 10 ska vi va i grannhuset och kolla på förhandsvisning på hur våra nya toaletter och badrum kommer se ut. Sen ska kakel och allt väljas. Spännande! Dock e jag inte alls taggad på de. Jag hoppas vi har hittat nytt innan dem börjar med renoveringen. Vi kommer va utan vatten i 4 veckor!! Ja ni läste rätt!! Inget vatten ska här va! Och en liten bebis på de. Dusch och toalett e där ute :-/ men man kunde få en mulltoa i hemmet. Som tur e så börjar inte Diana och tappers renovering förrän efter oss så vi får väl låna deras dusch haha.

Nä så jag är inte alls taggad på de. Visst  snyggt kommer de bli. Men här kommer va kaos i 4 veckor. 

Nä nu får jag se till att göra mig klar så jag kan fixa med Liaz sen. 

Liaz har tydligen hittat sin favvo. Snutte djur har inte funkat på honom men denna snuttefilt blev tydligen en hitt. Filten och nappen = sovande bebis ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: