25 Juni

Onsdag 25 Juni, 2014 - 21:58
Gud va man blir seg med bloggandet känner jag. Men förhoppningsvis har ni förståelse :-) 

Liaz blev hela 3 månader i måndags och va har hänt nu under hans utveckling. Nacken har blivit allt mer stabilare. Nu kan han ligga på mage helt och titta på allt runt omkring utan att tappa balansen. :-) så magen har han börjat acceptera nu. Han pratar mycket med en även skrattar. Alltid ett leende hos min lilla kille <3 han har börjat slå till saker som ex hänger i gymmet. Greppa har han även börjat göra men om de e medvetet e jag inte helt hundra på.

Liaz fick sin vaccination igår. Och liaz farmor va snäll som ställde upp att följa med. Jag är livrädd för sprutor och vill gärna inte smitta av min rädsla till honom. Så han satt fint i farmors knä. Grät lite när han fick andra sprutan men börja skratta rätt fort igen när man skoja med han. Ingen feber fick han men han har varit rätt trött. Han sov hela natten!! Från 20;00 till 05:00!! Aldrig hänt innan...

Han vägdes och mättes oxå igår. Från 59 cm är han nu 61 cm
Och från 6760 gram toill 7610!! Ytterligare 1 kgs ökning och jag fattar inte hur de går ihop när han minskat på maten. Men men de e bara bra att han växer. :)

Plume kom sen mot eftermiddagen och stanna över till idag. Så har haft en trevlig dag både igår och idag. Idag begav vi oss ut till väla och shoppa till lillen på rean. Vilka fynd vi gjorde.

Nu har både jag och liaz gått och lagt oss och säger godnatt från oss :) 

När man är duktig får man present av mamma och pappa <3 
Och de va tydligen en stor hitt ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: