Och där kom rullningen

Måndag 21 Juli, 2014 - 21:55
Som jag skrev i förra inlägget så va liaz nära på att rulla från rygg till mage. Jag har suttit varje dag och varit beredd med kameran när jag sett att han hållit på. Men inget har hänt. Idag lämnar jag han i ca 2 timmar med pappan och va händer?!? Han rullar! Och jag missa när min lilla räka gjorde sin första rullning. Men de va inte den sista, därefter fortsatte han så han visade stolt upp när jag kom hem haha. Räckte Tobbe la han på rygg så vände han sig direkt <3 och så fort han hamnar på magen så ser han så stolt ut i hela ansiktet. Mitt lilla hjärta haha.

Så nu e man en stolt mamma.

Dock kunde ju kvällen avslutas bättre. Ingen big deal egentligen men störigt! Har fått en lång tagg rakt in i bildäcket så nu måste jag låta den sitta kvar... Som tur är ska jag bara till väla imorgon med Patricia sen därefter får jag köra iväg med bilen till däckonline så dem kan fixa de, kanske tapper va så snäll som kunde köra iväg med bilen till och med. Tobbe ska jobba över och vill helst inte ha med mig lillen dit.
Så vi får väl se, tur man inte skulle en längre sträcka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: