18 Juli

Fredag 18 Juli, 2014 - 14:38
Bläää va trött man e idag, ännu en tidig morgon :-/. Men skönt på ett sett för jag blev klar med stor städningen imorse, så nu är den klar och man kan ta helg. Lillen sover och vi inväntar pappan i huset. 

Igår hälsa jag och lillen på farmor pch pappa på jobb. Så fick jag visa upp lillen :-) 
Sen därefter körde vi iväg till stationen där vi hämtade upp min kusin och hennes barn så körde vi hem till mig och flabba lite. Va några år sen vi sågs så de va verkligen kul att ses igen. Fick även hem min dyna till vagnen igår och den blev super i vagnen. Gjorde verkligen skillnad :-) 
Ska se om jag kan hitta liknande till bältet så de matchar ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: