Vecka 33

Lördag 18 Januari, 2014 - 18:30
Då går vi in i en ny vecka idag. Vecka 33 (32+0) börjar bli skrämande nära förlossningen nu.

Har suttit nu på kvällen och faktiskt gjort en lista va jag ska packa i förlossningsväskan. Men den packar jag inte förrän vecka 35-36 blir lagom. Men nu har jag lite koll på va som ska med.

Idag har inte varit min dag. Varit uppe sen halv 4, somnat lite då och då i soffan. Så ni kan ju tänka er så trött jag är. Ögonen bräns på en. :-/

Bakade muffins imorse i alla fall sen kom min moster och kusiner och självklart Emma på kaffe. Alltid kul att träffa dem. Synd de inte är så ofta :-(

Efter dem gick så hände de inte så mycket. Bara kopplat av och ätit middag. Nu blir de mer avkoppling. Man börjar längta efter sin "normala" kropp. När man orkar röra sig mer, va ute mer m.m nu kan man knappt göra något utan att man får smärta och blir riktigt trött. :-( 
Men snart har jag min prins i famnen och allt kommer vara värt det :-) 

Bjuder på veckans nya magbild. :)


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det börjar närma sig nu! Vad spännande! :D <3

Svar: Ja, nu är det verkligen inte lång tid kvar :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-01-19 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: