Nu tar vi det lugnt

Fredag 31 Januari, 2014 - 20:05
Hade full rulle imorse. Hade alla mina telefon samtal som jag fixade med. Så förhoppningsvis börjar allt bli klart nu inför mammapengen. Väntar på mitt anställningsavtal som a kassan skickar en kopia på. Så jag får mina saker klart med tanke på mitt gamla jobb inte hört av sig!  Så tur man kan göra sakerna själv så det blir gjort!
Har även stor städat idag så nu är lägenheten fin till helgen ;). Får ju besök imorgon av min kära vän Plume och hennes sambo! Har även tvättat en massa och efter de stack jag och hjärtat iväg och handla det sista inför imorgon. 
Herregud va det har snöat idag. Bilen bara gled :P. 
Men i alla fall när vi kom hem la vi oss i soffan och glodde lite tv. Slutade med att vi båda somna i ca 2 timmar. Hehe tar tydligen på krafterna att hålla igång :P. Så vakna upp lagom till att börja med middagen. 
Nu kör vi bara en lugn kväll. Har precis gjort en beställning på täcke till spjälsängen. Det är det enda jag fattas, sen är allt klart. Så täcket dyker väl upp till nästa vecka. Sen kan jag bädda sängen och få den klar. Ska se till att packa bb väskan klar nu till helgen och se till så hjärtat sätter upp dem sista hyllorna i barnrummet så det blir klart. Sen tror jag vi har allt redo inför lillen. Ska bara köpa ett paket blöjor så man har hemma. Och sen lite salvor och sånt smått och gott sen kan han komma.
 
Har en gravid app på telefonen som plinga till idag. Går ju in i vecka 35 imorgon så då brukar den plinga till på fredagen att det är en ny vecka. Och då slog de mig bara när jag såg vecka 35. Herregud va kort tid det är kvar. Tycker dessa sista veckor bara rusar. Känns som de va igår jag va inne i vecka 20? Helt fantastiskt. Snart har vi lillen här. Och det börjar märkas att han blir större för nu känner jag av han mycket mer. Inte bara sparkar utan typ varje rörelse. Spännande <3
 
Nä nu ska jag tillbaka i soffan. Se om vi hittar någon film att se :)
 
Bjuder på denna gamla bild. Tagen på nyår =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: