Längtan

Söndag 12 Januari, 2014 - 20:53
Längtan bara växer och växer och vi kan inte med ord beskriva hur mycket vi längtar efter dig. Du är så himla efterlängtad av din mamma och pappa (känns konstigt att skriva de hihi) du kommer komma till världen full med bara kärlek och du kommer ha föräldrar som alltid är vid din sida i vått och torrt. Trodde aldrig att man kunde älska en person så mycket speciellt innan man träffat dig. 
Du är vår värld.

Graviditeten kan ta på ens krafter men de räcker att jag tittar på dina bilder och filmklippen jag har på dig från ul så kommer smilet och allt är bara värt de. 

Snart är du här. 61 dagar kvar tills vi har dig i vår famn! Jag ser fram emot att få upp dig första gången i min famn. Vilken lycka det kommer vara. Vi kommer äntligen vara en familj <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: