Fredags mys

Fredag 03 Januari, 2014 - 16:59
Nu va äntligen stor städningen klar.Så nu ligger man och känner av höfterna och ryggen bläää. Men tur jag har en sån snäll pojkvän som hjälper mig. Hade gått under annars. Bara de lilla jag städar känns i hela kroppen. Riktigt jobbigt!

Middagen är nere. Blev hemmagjord pizza. Riktigt gott vill jag lova hihi. 

Ska sätta mig lite med Sims nu tänkte jag. Hamnat i en Sims period igen haha. Först ska jag bara vila lite sen ikväll kör vi lite film mys här hemma. Har börjat kolla rätt mycket på film igen. Igår såg vi dagboken. Rätt bra faktiskt och hjärtat klaga inte. Annars e han inte så glad för romantiska filmer haha. Så den kan jag rekommendera. Idag vet jag inte va vi ska se. Vi får väl se vilken film det blir :)
Vill se en spännande film 

Önskar er alla en trevlig helg. Pst.. Imorgon går vi in i vecka 31 (30+0) vilket betyder att vi nollar och har endast 10 veckor kvar tills vårt lilla mirakel kommer <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: