Besiktad

Onsdag 08 Januari, 2014 - 19:28
Såja bilen är besiktad. Skulle egentligen inte göra de idag men när vi ändå va ute så körde vi inom carspect på drop in tid.
Allting gick super förutom 2 skit bagateller. Avgasröret va lite löst där framme? Och sen va där något litet md bak broms så de måste luftas. Så inget som kostas så de känns ju bra ;-) Dock märktes de att vi fick en som hade dålig dag för detta e bara skit saker. Men men så länge de inte kostar tackar man ju. Bara kontrollen man får betala. Stack vidare till net och net och sen när vi skulle hem höll vi på att hamna i en rejäl krock. Vi e inne i rondellen sen kommer där en, som kör garanterat i runt 70 och kör in i rondellen när vi e där. Jävlar vilken reflex man fick. Ser bara Tobbe peka, bilen där bakom tutar för att varna oss om den idiotbilen och rätt som de e så bara hör jag vår bil kämpa med bromsen så de kommer de här bromsskriket hehe. Så han på besiktningen kan fan inte klaga på bromsarna för dem tog jävligt bra som tur e. 
Tanken slår en. Tänk så hade vi inte sett han komma i den farten och vi hade mosat med honom. Min första tanke e vårt barn i magen. Och de sa Tobbe oxå. Han hade jagat honom om jag och barnet hade kommit till skada. Ush nä skrämmande. Glad för att vi alla hann reagera och att de inte hände något. Men fy så skrämmande!!

Så till er jävla idioter bakom ratten!! HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT HÅLLA HASTIGHETEN!!! Tänk vilken jävla skada ni gör för någon annan för att just NI inte håller avstånd, hastighet m.m!! Det finns en anledning till att där e hastighetsbegränsning, där finns en anledning till dessa lagar!! Så oavsett hur bråttom ni än har så kan de sluta i en KRAFTIG KATASTROFF!!! 

Kan ni inte köra som folk så kan ni fan lämna bilen hemma!!!

Nu har jag fått ventilera mig! Nu ska jag fortsätta ligga här och njuta av Liaz sparkar <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: