Avkoppling

Måndag 27 Januari, 2014 - 17:58
Nu är man hemma efter en lång dag. 

Va hos barnmorskan idag och nu har där hänt grejor på dessa två veckor!
Nu ligger han helt fixerad och är redo ;-) vikten ligger på ungefär 2,4 kg så de kommer bli en STOOOOR bebis. Det är ju lite skrämande haha.
Vikten är nu +18 kg. Har ökat 1,4 kg sen sist vilket är skönt för vikten har börjat stanna upp lite nu. Brukar annars öka 3 kg varje gång :-/
Sf måttet ligger nu på 32 cm så på två veckor har de ökat 3 cm. Så där har verkligen hänt mycket.
Men allting ser bra ut och jag följer min kurva fint så där är inga konstigheter.

Fick höra hjärtslagen oxå som låg på 150. Rätt kul. Innan vi lyssna så kände hon och klämde på magen så när vi väl skulle höra hjärtat så va lillen skit sur inne i magen. Han va så sur så vi va tvugna att lyssna tills han lugna ner sig. Jag tyckte ju bara att de va mysigt så för mig gjorde de inget. Men efter 5 min så va han lugn så då kunde vi lägga ifrån oss maskinen. Tänk att han snart är här. Nu när hon sa att han ha fixerad och allt så kände man verkligen hur nära allt va.
Snart är dagen kommen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: