9 Januari

Torsdag 09 Januari, 2014 - 15:18
Idag är ingen rolig dag. Dagen började bra men nu ligger man här helt död! Känns som någon sugit ut all min energi. Ögonen hänger kroppen värker och känner mig febrig? Tror inte tt jag håller på att bli sjuk. Har ibland såna dagar och de e väl de man får räkna med nu under sista tiden. Börjar faktiskt längta tills han kommer ut så man kan bli sig själv igen. Hoppas man e piggare imorgon när man ska till barnmorskan. 

Lillen är i alla fall inte trött. Har hållit full rulle i magen idag och imorse fick man sig en rejäl spark. Kändes precis som han försökte ta sig ut genom magen haha de va inte så mysigt vill jag lova! 

Nä får väl se om jag får mig en blund här innan middagen. Hjärtat e snäll och grejar med middagen. Idag serveras de lasagne, mmmm smaskigt! Min favvo rätt :-) kanske blir lite piggare efter middagen. Hoppas de i alla fall :) 

Igår fira man till de med en semla ;-) man får ju passa på nu medan man kan och inte behöver tänka på vikten :P vikten tar vi hand om efter han e ute. Ska börja träna hårt så man får en slim kropp igen ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: