8 Januari

Onsdag 08 Januari, 2014 - 12:18
Tvättmaskinen e i full rulle och jag sitter och slöar med sex and the city avsnitt. Kan inte ta mig någonstans heller för Tobbe och tapper har bilen och ska laga de sista nu innan besiktningen. E verkligen tacksam för tappers hjälp. Så himla snällt att han ställer upp och hjälper oss med bilen. 
Så nu hoppas vi i alla fall att oket vi köpte fungerar som de ska och alt går smidigt och lätt för dem. Men de brukar ju alltid uppstå problem haha inget går smidigt här i världen :-P 
Skåpen e fortfarande inte tagna här hemma, känner att jag måste börja snart. Vill bli färdig innan Liaz kommer för sen ar man inte så extremt mycket tid som man har nu att göra dem sakerna. Sen känner jag bara panik över allt för nu börjar det verkligen närma sig. Och jag undrar om jag verkligen har allt. Fast de va lite som pappa och Annika sa nu när vi hälsa på att de räcker med att han har oss där. Och de e sant. Vi har nog redan tillräckligt tror jag? De e väl bara små saker kvar som blöjor och sånt och dekorationen i rummet.

Börjar bli väldigt rund nu känner jag och magen bara växer och växer. Börjar sakna min kropp och mina vanliga kläder. Och av någon konstig anledning saknar jag jeans. Jag som hatar jeans annars? Men de e så himla snyggt! Och just nu passar bara mina leggings och långa tröjor. E inte sugen på köpa massa mammakläder som sen bara kommer ligga. Känns ganska onödigt. Så jag får stå ut i två månader till. ;-) 

Spännande och se hur mycket magen har växt. Ska till BM på fredag :) lääängtar!! 

Dagens magbild när jag sitter ner haha känner mig som en valross :-P




Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Hej
Du är ingen valross- du är en fin gravid kvinna :-)
Angående gravidjeans så rekommenderar jag verkligen dig att köpa ett par. H&M har väldigt sköna. Sen är det bara att lägga ut dem till försäljning på tradera när du fått tillbaka din kropp :-)

Svar: Tack för dem fina orden :-) tack för tipsen ska kolla in dem ;-)
Zobeideh Farazdaghi

2014-01-08 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: