7 Januari

Tisdag 07 Januari, 2014 - 12:49
Idag blev de faktiskt sovmorgon till kl 8. Skönt men tror ni jag är piggare för det? Nop! Stack iväg och veckohandla så vi har mat hemma, kommer hem käkar en riktigt god frukost. Sen känner man ögonen. Nu ligger man i soffan, kan somna vilken sekund som helst! 
Så tänkte vila lite sen hade jag tänkt ställa mig och baka frukostbullar haha. Tänkte jag skulle bli duktig och försöka göra bröd och bullar själv men får se hur länge de håller. Har ju sagt de så många gånger innan men de slutar alltid med att man handlar bröd i butiken. 
Måste få tummarna loss till att rensa skåpen oxå. Får se om jag orkar göra de nu efter jag bakat. 

Nä nu ska jag vila lite så jag orkar alla dessa saker! :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: