31 januari

Fredag 31 Januari, 2014 - 08:51
Wohoo idag fick jag äntligen tag på försäkringskassan. Ringde direkt när dem öppna och jag va antagligen först för de gick bara en signal sen va där någon som svara. Hur ofta händer de lixom? Aldrig! Haha. Jätte trevlig kvinna som hjälpte mig igenom hela ansökningen så nu har jag äntligen fått ordning på de. Och som de ser ut så går jag på mammaledighet den 21 februari.
Det ända jag blir förbannad på e att mitt gamla jobb fortfarande inte hört av sig till fk. Så nu har dem försökt skynda på ärendet. Ska ringa till a kassan och se om dem har ett anställningsavtal som dem kan skicka till mig. För i så fall kan jag skicka in de till fk och så räcker de. 

Ska se till att vila lite nu innan man ska börja med stor städningen. Önskar er alla en trevlig helg :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: