25 Januari

Lördag 25 Januari, 2014 - 07:43
Sol jag misstänkte så va de förkylning på G. Inte konstigt att jag varit så slö i hela kroppen och haft ont över allt. Va iväg och gratulerade svärmor igår som fyllde år sen därefter sov jag bort hela dagen. Va nog hemma vid 2 bädda ner mig i soffan och somna. Sov kanske ett litet tag sen vakna man och sen somna man igen. Gick och la mig kl 21 och har sovit fram till nu?! Ja förutom toabesöken på natten. Dem blir jag inte av med hehe. Men jag är ändå lika trött så idag blir det väl samma sak. Hade i alla fall velat försöka städa lite. Skulle egentligen stor städa igår men de sket i eftersom jag mådde som jag gjorde. Så vi får väl se efter frukosten om jag orkar. Ska först orka ta mig upp ur sängen. Men känns lite som att ögonen vill somna om på nytt. Hade varit skönt men känner att hungern börjar ta över haha.

För övrigt går vi in i vecka 34 idag. Helt underbart. Snart har vi vår prins i famnen. 

Hade världens sjukaste dröm inatt. Drömde att jag fött men inte en utan två. Så helt plötsligt hade vi tvillingar. Sjukaste drömmen vill jag lova!! Tur att vi vet säkert att där bara e en haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: