21 Januari

Tisdag 21 Januari, 2014 - 16:36
Puh va ont jag har i kroppen nu. Att gå på ikea och väla tar på en höggravid haha!
Ryggen värker och benen värker. Har i alla fall varit iväg och handlat alla möbler nu till Liaz rum så nu kan jag äntligen inreda. Wihoo :) försökte hitta en fin ram till ultraljudsbilderna, men hitta aldrig någon fin som passa som jag kunde hänga upp. Men men efter de blev de en tur till svärmor och svärfar tog en kaffe och låna borrmaskinen. Sen drog vi med oss kasi och Joakim hem till oss så hjälpte dem oss upp med alla grejor så självklart blev de lite kaffe på de haha. Så nu är jag helt slut. Vill egentligen börja så smått nu men orkar inte.  Kan börja så smått imorgon efter vi varit på ultraljudet. För tapper och Tobbe ska ändå iväg och fixa bilen så då kan jag passa på att bygga ;-)

Nä nu får jag sluta skriva, middagen på spisen och tvättmaskinen är igång ;-) nu kan man snart vila

P.s igår skog halsbrännan till på mig för första gången. Jag som trodde jag skulle slippa de men nä då nu har man åkt på de med. Och den va tillbaka idag med :-(

Dax för lite bygge i veckan ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: