15 Januari

Onsdag 15 Januari, 2014 - 06:33
Jaha det blev ingen sovmorgon idag inte! Trodde jag skulle ha samma tur som igår och vakna runt 8 tiden men de kunde jag glömma haha. Vaknade först halv 3 och sen vakna jag nu halv6. Ligger fortfarande i sängen och kan inte somna om. Så tänkte passa på att slänga upp ett blogginlägg och säga hej hehe. 
Huvudvärken tror jag har försvunnit nu. Hoppas de. Känner inte av den i alla fall. Har ju haft den sen i söndags så den har ju verkligen gått mig på nerverna. När jag vaknade 3 inatt hade jag en extrem huvudvärk. Men som sagt. Nu verkar den vara borta.
Spenderade kvällen hos tapper och Diana som bjöd på kaffe och tårta. Riktig god tårta dem fått tag på haha. Tur man kan sitta och trycka sånt nu utan att få dåligt samvete haha. Va i alla fall väldigt trevligt :-) sen när man kom hem blev de lite paradise Hotel innan sängen kalla. Ja jag ser paradise Hotel haha. Aldrig sett den innan men nu denna säsongen sitter jag fast klistrad. :-P

Idag är det exakt en vecka kvar till ultraljudet. Längtar att få ser vår lille igen :-)

Nu har vi sagt hejdå till min vinterjacka och sagt hej till Tobbes jacka. Igår när vi skulle ut och gå till svärmor och svärfar satte jag på min egen. Försökte knäppa jackan men de gick inte så bra haha. Tur mitt hjärta har två st så han kan låna ut sin så jag slipper köpa ny. Hoppas nu denna passar under hela graviditeten :)
Än så länge är där gott om plats :-P




Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Angående huvudvärken så läste min man att mycket huvudvärk & svettningar på natten kan bero på lågt blodsocker. Testa att äta en macka med jordnötssmör eller något liknande.

Svar: Tack ska testa de :)
Zobeideh Farazdaghi

2014-01-15 @ 14:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: