14 Januari

Tisdag 14 Januari, 2014 - 18:01
Idag har man varit duktig och varit ute och promenerat haha. Lät bilen för en gång skull stå i garaget så tog jag och hjärtat på oss och promenera till svärmor och svärfar på kaffe. Igår va de riktig vinter kyla ute. Minusgrader snö och ruggigt men idag va de faktiskt rätt skönt ute och snön va inte kvar. Men de ska tyvärr komma mer har dem lovat. 
Haft en konstig huvudvärk sen igår, vägrar släppa. Riktigt irriterande. Hoppas den försvinner till imorgon. Pallar inte en dag till med huvudvärk. 
Men men de va skönt att promenera i alla fall. De gick inte lika snabbt som de brukar göra men de e för mina jäkla besvär. 

Nu börjar de snart bli dax för att ordna med inredningen så den blir helt klar i lillens rum. Tänkte att jag kanske ska börja nästa vecka efter ultraljudet :)
Ska köpa några hyllor till väggen så man kan hänga upp lite tavlor m.m sen köpa byrå eller va dem kallas där man kan ha leksakerna :-) sen funderar jag starkt på att köpa den väggdekorer med nalle puh. Men ska avvakta lite och se. Sen e de bara matta och lampa, sen e de så gott som färdigt tror jag :) kuligt värre.

Nä nu ska jag dega vidare. Precis käkat middag så ligger helt däst nu haha.

Blev en liten lyxig frukost imorse. Nybakade scones med sylt och ost. Riktigt smaskigt vill jag lova ;-) och så självklart en kopp kaffe till de :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: