13 Januari

Måndag 13 Januari, 2014 - 08:59
Då säger vi godmorgon och hejdå till mina ringar. Funkar inte längre att ha dem på fingrarna. Mina fingrar håller på att omvandlas till korvar haha. Hatar att a av förlovningsringen men tänkte ta en halsbandskedja och trä in den där så jag ändå har den på mig. 
Inatt har jag fått sömn känns de som. Han har varit rätt lugn i magen inatt och inte förräns nu vakna han tror jag haha för nu känner man i hela magen hur han vrider och strecket på sig. Kul att se magen hoppa till så haha :) 

Precis fått i mig lite havregrynsgröt oxå och tänkte sätta på lite kaffe och ta de lugnt. Sen får jag nog göra en inköpslista. Ska iväg till maxi och vecko handla innan alla människor slutar. Hatar att gå där när där e mycket folk. 

Önskar er alla en trevlig morgon<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: