10 Januari

Fredag 10 Januari, 2014 - 08:16
Förlåt mig men fy jäklar va trött jag e. Sitter här rakt upp och ner och tycker synd om mig själv!! 

Vaknade kl 1 inatt av att jag va törstig och behövde gå på toa. Sen kunde jag inte somna om för lillen började hålla igång med att vända, sparka och ha sig ja jag vete tusan va han syssla med. Sen somna jag nog om runt halv 3 tror jag och vakna 5 igen av att jag va törstig och behövde gå på toa. Lyckades somna om direkt med vaknar igen vid 6. Skit förbannad för jag inte får sova ordentligt så jag gav upp och bara satte mig i sängen och kolla på telen. 

Ont i ögonen och kroppen har jag. Så trött på att inte få kunna somna. Så nu sitter jag här rakt upp och ner ska bege mig om 15 min till barnmorskan så ska fortsätta bara sitta här och tycka synd om mig själv innan jag beger mig.

Kram på er där ute :)

Idag blir de en liten donut knut i håret ;-) va ett tag sen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: