Tur på väla

Onsdag 26 Februari, 2014 - 12:13
Fy, helt slut i hela kroppen. 
Precis kommit hem från en tur på väla. Har fått tag på mjusbyxor nu som jag kan ha på sjukan och jag har faktiskt redan tagit på mig dem. Riktigt sköna hihi. 
Känner mig helt slö nu i kroppen efter denna lilla tur. Hade skit mycket energi igår men idag e de inte på topp. Och lillen håller på extra mycket idag hehe. 

Ska nog göra mig en liten fruktsallad nu och vila lite i soffan. 
Kan hoppas de börjar hända något snart. Kroppen har ändå känts lite märklig idag. Men de kan ju oxå va för jag inte sovit. 

Jag och magen och mina nya mjukis. Hihi <3 




Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Du får ta igen dig ordentligt nu efter shoppingturen, tycker det känns konstigt att behöva vila så fort man gjort någt. Haha

Svar: Haha ja man e inge van vid att bli trött för de minsta lilla. Räcker man tar ett steg sen e man helt död! Haha
Zobeideh Farazdaghi

2014-02-26 @ 15:16:48 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: