På G?

Torsdag 27 Februari, 2014 - 21:54
Ja de e ju frågan om de e det. Ännu en dag med extrema "mens smärtor" hade från morgon till typ kl 15 sen tog de paus sen efter middagen vid 17 tiden starta allt upp igen. Lite så jag tänkte ringa till förlossningen mest för att kolla va dem tycker. Om dem kanske vill kolla om jag öppnat mig eller så. För nu har jag haft ont sen igår. Fast fortfarande ingen smärta så de gör ont ont haha skit  svårt att förklara. Slemproppen gick igår utan att jag visste de. Kom fram till de idag. Så paff blev ju jag haha. Det e väl så när de e första gången. Man vet inte va allt är! Så de betyder att förlossningen e på G. Frågan e bara när?!?

När lille vän hade du tänkt titta fram?! Jag som är livrädd för förlossning ser helt plötsligt fram emot de. Vill ha den riktiga smärtan nuuu så jag kan åka in! Blir säkert som svärmor säger. Han kommer den 2:a mars till Vasaloppet haha! Det blev aldrig någon promenad idag pga värken. Men imorgon, då jäklar. Det ska stor städas eftersom de e fredag sen ska de fan bli promenad! Oavsett smärta haha. Slår väl inte fel ifall allt startar bara för man i så fall har ställt bilen?! Haha

Vi får väl se hur dagen ser ut imorgon. Sååå himla nära allt e nuuu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: